Posh känner sig osexig

David och Victoria Beckham

"Jag vet att jag inte är sexig" har Posh nyligen sagt. "David är den snygge av oss." Posh sade även till ett brittiskt magasin att hon inte tror att män tycker att hon är sexig.
Självförtroende är något Viccan inte verkar vara bortskämd med, trots världens sexigaste man till make, miljontals fans världen över samt miljarder på banken. I dokumentären "The real Beckhams" från 2004 frågar hennes mamma irriterat varför hon alltid nedvärderar sig själv. Detta efter att Vic fällt kommentaren: "Jag vet vem jag skulle välja om jag var David", angående en fotomodell som David påstås haft en affär med.
Kanske Victoria skulle prova att gå upp några kilo och skaffa lite kött på benen så skulle säkert fler män tycka att hon var sexig!?
Någon som dock verkar tycka att Posh är sexig är Robbie Williams. Han har flera gånger sagt att han vill ligga med Victoria. Och fotomodellen tillika Viccans kompis Liz Hurley har sagt att hon skulle försöka ha sex med Posh om hon var en man.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0