Fina bilder på Beckhams

Några Beckham-bilder jag gillar:



En av Viccans snyggaste stilar enligt mig! Gillar hennes hår här.




Söt bild, gillar hennes avslappnade klädval samt frisyr här.



Tjusiga Beckhams, Vic i tjusig klänning.




Vackra Vic, en David som är olik sig, samt barnen-




Glada David & Victoria. En ovanlig syn!




Älskar deras kläder här, speciellt Davids! Viccan är vacker!



De ser ut att vara oförberedda på att bli fotade haha! Vic är olik sig men åh så fin!




ÄÄÄlskar denna bild!! Beckhams på väg att gå ombord på båt. Viccan är så fin!!




Stilig David och Viccan i läcker grön klänning eller top.




Älskar bilder på Viccan i vitt! Här i sina egendesignade Rock & Republic-jeans är hon stiligare än stiligast!




Denna bild tog jag med pga klänningen. Älskar den!!



Fotosession.



En gammal bild som talar för sig själv!




Coola Vic lättklädd trots att David är rejält påpälsad. Vilken lady!




En leende Viccan och David. Härlig bild!




Viccan ovanligt stylad men ack så tjusig! Megavacker!!!




Måste vara gammal, men väldigt snygg bild!




David ser lite nyvaken ut, men vår Vic är skitsnygg!




Victoria Adams & David Beckham tillkännager sin förlovning 1998. Det blir en världsnyhet.




Även om jag aldrig gillade Viccans blonda korta frisyr så är denna bild jäkligt snygg!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0