Us against the world!

Visst är Posh fin här, då paret Beckham visade sig offentligt på röda mattan då det stormade som värst kring Davids påstådda otrohetsaffär med assistenten Rebecca Loos:


Vic: "David skrattar ju som bara den, jag försöker väl le lite då- så kan jag passa på att pluta!  Bäst jag håller mig nära honom så ingen får för sig något!"


Vic: "Shit, hoppas mina lökar inte ploppar ur den här trånga klänningen!  Vad svårt det blev att andas..!"


Vic: "Men David SEEE mig!!!  Vi ska ju se superlyckliga-och kära ut nu ju!!!"

David: "Puddingen därborta skulle se bra ut i min säng!"

 

 

David: "Drygt att skriva autografer.. men frugan blir ju nöjd då iallafall"

 

Vic: "Ser jag sexig ut nu???"

David: "Jag klämmer henne på baken så tror folk att vi är superlyckliga!"

 

Vic: "Shit va´kissnödig jag blev!  Men jag har ju denna pose alltid, så ingen märker nog nåt!  Titta in i kameran nu Dave och se oförskämt lycklig ut!!"

 

David: "Om jag blundar så kanske jag kan inbilla mig att hon är Rebecca"

Vic: "Men David, min mun sitter inte sådär högt upp, hallå vad håller du på med?!"

 

David: "Here we go again..!"

Vic: "Åh jag är så glamorös, den där haggan kan slänga sig i väggen!!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0