Brit-Posh

Minns ni Spice Girls på Brit Awards 1997? Det gör iallafall jag. Här är lite snygga bilder på Vic och tjejerna:




Girlsen gör entre som första nummer.
Viccan längst till höger i klassiskt vitt.



Viccan sträcker ut sin vackra kropp.


Geri & Vic.



Spice-dans.
Posh kunde sina moves, trots att hon blivit anklagad för att
vara gruppens sämsta dansare.



Vic gör sin klassiska Posh-point
och är vackrast på scenen.



Mina 2 favoriter i gruppen var alltid Ginger och Posh.



När de populäraste i gruppen vänder ryggen till
får Posh chansen att visa vad hon
går för!
Och hon visste hur hon skulle framhäva
sin makalösa kropp
och sina poser!
Vilka ben!!



Vacker bild!



Allt ljus på Posh!



Mycket tjusig bild på Victoria & Geri.
Men Viccans fötter ser lite ansträngda ut! ;)





Fin bild denna också.



Tjejerna poserar efter showen...


...och hämtar ut priserna.




Vår Vic var känd för att inte överdriva med känslor..





Girl Power!
Flickorna vann 2 priser.
Så varför så moloken, Vic? ;)



Ingen av tjejerna skulle väl dock hamna på
listorna över "Bäst Klädda"
i denna utstyrsel.





Vic: "Jag har inte lika stora behag som Geri,
men jag får åtminstone hålla i statyetten!"
:)  :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0